fbpx

Česta pitanja

Koja je cena članarine?

Cena članarine za RunOUT project koji traje 33 treninga od 15. septembra do 1. decembra zavisi od trenutka uplate (jer nagrađujemo one odlučne koji nam u startu ukažu poverenje):

(isteklo) – SUPER PROMO do 15.08.
(isteklo) – EARLY BIRD do 08.09.
7.800 rsd – STANDARD do 15.09.

Cena je izražena za ceo RunOUT project. Mesečno plaćanje nije moguće.

Koji su podaci za uplatu?

Primalac: SU Capital Crew, Bul. Mihaila Pupina 10d, 11070 Novi Beograd

Svrha: Članarina za (ime trkača)

Iznos: ______,00 RSD

Račun broj: 265-6530310000423-51

Šifra plaćanja: 189

Poziv na broj (opciono): datum rođenja u formatu dd-mm-yyyy

Koji su termini treninga?

Treniramo utorkom i četvrtkom od 19h, a subotom od 9h. Vikendom trčimo na Adi Ciganliji, a radnim danima na keju.  Termini i lokacije treninga su:

  • utorak od 19h – baza kluba, YUBC – trčimo na keju
  • četvrtak od 19h – baza kluba, YUBC – trčimo na keju
  • subota od 9h – Ada Ciganlija, restoran Petica

Imamo i dva dodatna, jutarnja termina za treninge. Tu možeš “za domaći” da odradiš ono što ti je planirano za taj. Jutarnji treninzi se održavaju na keju a krećemo iz baze kluba:

  • utorak od 8h
  • četvrtak od 8h
Da li ćemo imati treninge i u slučaju vanrednog stanja i novih mera zbog epidemiološke situracije?

Sa ovom formom treninga nastavili smo čim je ukinut policijski čas. Vodimo računa o merama koje se savetuju, treniramo uvek napolju i do sada nismo imali probleme. Na trkače apelujemo da budu odgovorni i ukoliko sumnjaju da su zaraženi ili da su imali kontakt sa covid pozitivnom osobom ne dolaze na grupne treninge. Nastavićemo da poštujemo mere, po potrebi prilagodićemo trening, a u krajnjem slučaju – ako bude zabranjeno bilo kakvo okupljanje – prenosimo ceo program treninga i predavanja u online formu, kao što smo radili u martu i aprilu. U tom slučaju svi trčimo isto, ali svako za sebe – a trener nas prati putem aplikacija. U slučaju vanrednog stanja nema otkazivanja RunOUT project-a ili povraćaja novca.

Da li mogu da dobijem popust jer neću dolaziti na sve treninge? Na primer zbog puta ili drugih obaveza.

Ne. Članarina ne podrazumeva samo grupne treninge. U klubu se sprovode vođeni programi priprema za određeni cilj, kao što je to RunOUT project, i članarina podrazumeva ceo program, te ne može da se deli na manje komade.

Dolazim direktno sa posla (fakulteta, škole), da li mogu negde da se presvučem i ostavim stvari?

Da, naravno. Prostorije kluba koristimo za presvlačenje i ostavljanje stvari radnim danima, a kafić Petica za treninge na Adi vikednom. Napominjemo da klub ne snosi odgovornost za nestanak ličnih stvari članova (što nam se do sada nikada nije desilo), ali ni za zaboravljene i izgubljene stvari. Zaboravljene stvari sačuvamo par dana, ali ako se niko ne javi – bacamo.

Kada mogu da počnem?

RunOUT project počinje 15. septembra 2020. i tu mogu da nam se priključe svi starosti 14 do 60 godina, bez obzira kada su poslednji put potrčali. Ukoliko možeš da istrčiš 30 minuta bez pauze, možeš da nam se priključiš u bilo kom trenutku. Ukoliko neki trening ili period nisi tu, prebacuješ se na opciju “domaćeg zadatka” što znači da taj trening trčiš sam, beležiš to nekom od aplikacija i šalješ svom treneru.

Kako izgleda trening?

Sam trening može da se podeli na četiri dela:

zagrevanje + vežbe + trčanje + rastezanje

Treniraš u grupi sa ljudima slične fizičke spreme. Svaka grupa ima svog trenera koji je sa trkačima svaki termin. Trening počinje zajedničkim zagrevanjem. Nakon toga se rade vežbe koje mogu biti vežbe snage, tehnike, koordinacije, mobilnosti, stabilizacije. Posle vežbi prelazi se na trčanje koje je glavni deo treninga. U početku obavezno postoje pauze u trčanju. Pauza može da bude aktivna (šetamo) ili pasivna (stojimo u mestu). Posle trčanja prelazimo na rastezanje i time se završava trening. Trening okvirno traje od 50 do 70 minuta.

Da li treniramo i kad je hladno?

Da, treninzi se održavaju bez obzira na vremenske uslove. Česta briga trkača je da će se tokom zime razboleti zbog trčanja na otvorenom. Bez obzira na temperaturu, ako se posle treninga odmah presvučeš u nešto suvo i toplo – nema razloga za brigu.

Propuštam jedan trening zbog obaveza. Šta da radim?

Na treninzima sem samog trčanja imamo i vežbe snage i vežbe tehnike, i još mnogo toga. To je deo razloga zašto je najbolje da treniraš u grupi. Ako propustiš neki trening, zadatak ti je da sam istrčiš ono što je bilo po planu za taj dan. Savet je da to zabeležiš nekom od brojnih aplikacija za trčanje za mobilne telefone i pošalješ svom treneru.

Ne mogu dalje da dolazim na treninge iz ličnih razloga (preseljenje, nove obaveze, promena posla, zdravstveni problemi), i želim povraćaj novca.

U ovakvim slučajevimo nažalost ne vraćamo sredstva od članarine, broj mesta i troškovi programa su unapred planirani.

Hoću da počnem da trčim, ali idem na godišnji odmor i slično.

Spakuj patike u kofer i radi domaći. Po povratku treneri uvek mogu da ti prilagode plan trčanja.

Biću najstariji/najmlađi…. Biću najdeblji…

Nećeš sigurno. Ovako šarena grupa ljudi kao što su naši članovi se ne sreće svakodnevno. Takve brige ostavi kod kuće i dođi na trening.

Imam iza sebe već neke polumaratone i trke. Da li imate neku bržu grupu za mene?

Imamo. Naša najbrža grupa je grupa takmičarskog karaktera za koju je jedan od preduslova rezultat na polumaratonu okvirno za žene ispod 1’40’’, a za muškarce ispod 1’30’’.

Imam dijabetes. Šta da radim?

Da, pa šta? Nisi ni prvi ni poslednji trkač u našem klubu koji ima dijabetes. Fizička aktivnost je veoma značajna za osobe sa dijabetesom, i iz tog razloga “slatkiši” kod nas treniraju besplatno.

Šta mi od opreme treba za trening?

Patike, flašica vode, suva presvlaka. Na prvi trening ponesi patike koje imaš kod kuće. Nemoj da kupuješ ništa novo. Naši treneri uvek mogu da te posavetu oko izbora prave patike za tebe, mesta gde možeš besplatno da testiraš način na koji gaziš i još mnogo toga. Treneri u ovome imaju mnogo iskustva i tu su zbog tebe – iskoristi ih. Jedno od prvih predavanja koje te očekuje u klubu je upravo na temu sportske opreme.

Kada i šta da jedem pre treninga?

Savet je da jedeš najkasnije 2 sata pre treninga, nešto lagano. Ako ne stigneš da jedeš na vreme, ono što uvek možeš da pojedeš i pred sam trening je jedna banana. Posle treninga jedi uobičajeno i ne zaboravi da uneseš dovoljno tečnosti.

Imam staru povredu. Šta da radim?

Najbitnije je da svom treneru na samom početku prijaviš bilo koju povredu koju imaš od ranije. To nam omogućava da posebno pratimo i po potrebni prilagođavamo trening . Jedan od naših partnera je i specijalistička ordinacija Fizio Tim u kojoj imamo besplatne preglede za sve trkače i 50% popusta na terapije.

Imam astmu. Šta da radim?

Da, pa šta? Astmu ima više članova našeg kluba. Upoznaćeš ih i lično. Možda je bolje reći da su je imali. Pumpicu spakuj u torbu za trening i kreni. Na treninzima posebnu pažnju obraćamo pravilnom disanju. Kako budeš napredovao u trčanju, tako će se i tvoja pluća razvijati. Treba vremena, ali rezultat će sigurno doći. Astma nije dovoljno dobar razlog da se ne trenira.

Ne odgovara mi program, odustajem i želim da mi se vrate sredstva od članarine.

Ukoliko se pojaviš na prvih 12 treninga (što je prvih mesec dana programa) i dođeš do zaključka da ti se ovo ne sviđa – dobićeš refundaciju 100% sredstava. Svako ko izgura prvih mesec dana, ispuni taj prvi mini cilj, počne da oseća kako mu se kvalitet života podiže na bolje i zasigurno na kraju ostaje da trenira sa nama.

facebook
instagram
phone