fbpx

Česta pitanja

Koja je cena članarine?
Članarina iznosi 2.000 dinara mesečno. Plaća se početkom meseca, na jednom od prva dva treninga tog meseca.

Koji su termini treninga?
Treniramo utorkom i četvrtkom od 19h, a subotom od 9h. Vikendom trčimo na Adi Ciganliji, a radnim danima na keju. Povremeno menjamo lokacije treninga, ali o tome trkače obavestimo na vreme i podsetimo još koji put za svaki slučaj. Počevši od 1. maja, prelazimo na “letnje radno vreme” kako bi se prilagodili visokim temperaturama. Termini i lokacije treninga do jeseni će biti:

  • utorak od 19h – kej, hotel Jugoslavija
  • četvrtak od 19h – kej, hotel Jugoslavija
  • subota od 9h – Ada Ciganlija, restoran Petica

Imamo i dva dodatna, jutarnja termina za treninge. Tu možeš “za domaći” da odradiš ono što ti je planirano za taj. Jutarnji treninzi se održavaju na trim stazi na Košutnjaku:

  • utorak od 9h
  • četvrtak od 9h

 

Kada mogu da počnem?
Redovan upis novih članova bio je u oktobru, za sve koji su to propustili organizujemo dodatni termin upisa 1. novembra od 19h u hotelu Jugoslavija (prvi sprat).

Koji su uslovi za ulazak u grupu koja sprema maraton?

Bez obzira da li spremaš prvi maraton ili želiš da popraviš vreme, kako bi ušao u grupu CPTL marathon CREW moraš da ispuniš sledeće uslove:

  • bar 1 polumaraton u poslednjih 6 meseci
  • sportsko-medicinski pregled u Zavodu za sport
  • krvna slika ne starija od mesec dana (opšta krvna slika, gvožđe, feritin)
  • testiranje na treningu

Kako izgleda trening?
Trening počinje zajedničkim zagrevanjem za sve grupe. Nakon toga svaka grupa nastavlja rad sa svojim trenerom. Sledi glavni deo treninga – trčanje. I trening se ravršava vežbama rastezanja. Na treninzima se rade i vežbe snage, tehnike, koordinacije, stabilizacije.

Da li treniramo i kad je hladno?
Da, treninzi se održavaju bez obzira na vremenske uslove. Dokle god nam temperatura to dozvoljava, ceo trening se održava napolju. U hotelu Jugoslavija imamo toplu salu gde radimo vežbe, a zatim izađemo na kej na trčanje. Česta briga trkača je da će se tokom zime razboleti zbog trčanja na otvorenom. Bez obzira na temperaturu, ako se posle treninga odmah presvučeš u nešto suvo i toplo – nema razloga za brigu.

Propuštam trening zbog obaveza. Šta da radim?
Na treninzima sem samog trčanja imamo i vežbe snage i vežbe tehnike, i još mnogo toga. To je deo razloga zašto je najbolje da treniraš u grupi. Ako propustiš neki trening, zadatak ti je da sam istrčiš ono što je bilo po planu za taj dan. Savet je da to zabeležiš nekom od brojnih aplikacija za trčanje za mobilne telefone i pošalješ svom treneru

Hoću da počnem da trčim, ali idem na godišnji odmor i slično.
Spakuj patike u kofer i radi domaći. Po povratku treneri uvek mogu da ti prilagode plan trčanja.

Biću najstariji/najmlađi…. Biću najdeblji…
Nećeš sigurno. Ovako šarena grupa ljudi kao što su naši članovi se ne sreće svakodnevno. Takve brige ostavi kod kuće i dođi na trening.

Imam iza sebe već neke polumaratone i trke. Da li imate neku brzu grupu za mene?
Imamo. Naša CRNA grupa je grupa takmičarskog karaktera za koju je jedan od preduslova rezultat na polumaratonu za žene ispod 1’40’’, a za muškarce ispod 1’30’’.

Šta mi od opreme treba za trening?
Patike, flašica vode, suva presvlaka. Na prvi trening ponesi patike koje imaš kod kuće. Nemoj da kupuješ ništa novo. Naši treneri uvek mogu da te posavetu oko izbora prave patike za tebe, mesta gde možeš besplatno da testiraš način na koji gaziš i još mnogo toga. Treneri u ovome imaju mnogo iskustva i tu su zbog tebe – iskoristi ih.

Kada i šta da jedem pre treninga?
Savet je da jedeš najkasnije 2 sata pre treninga, nešto lagano. Ako ne stigneš da jedeš na vreme, ono što uvek možeš da pojedeš i pred sam trening je jedna banana. Posle treninga jedi uobičajeno i ne zaboravi da uneseš dovoljno tečnosti.

Imam staru povredu. Šta da radim?
Najbitnije je da svom treneru na samom početku prijaviš bilo koju povredu koju imaš od ranije. To nam omogućava da posebno pratimo i po potrebni prilagođavamo trening . Jedan od naših partnera je i specijalistička ordinacija za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju “Laser plus“ kod koje naši članovi imaju popust 30% te uvek možemo da se konsultujemo i sa dr Biljanom Gajić.

Imam astmu. Šta da radim?
Da, pa šta? Astmu ima više članova našeg kluba. Upoznaćeš ih i lično. Možda je bolje reći da su je imali. Pumpicu spakuj u torbu za trening i kreni. Na treninzima posebnu pažnju obraćamo pravilnom disanju. Kako budeš napredovao u trčanju, tako će se i tvoja pluća razvijati. Treba vremena, ali rezultat će sigurno doći. Astma nije dovoljno dobar razlog da se ne trenira.

facebook
instagram