fbpx

Česta pitanja

Koja je cena članarine?
1 mesec – 2.500 RSD

3 meseca – 7.000 RSD

6 meseci – 12.000 RSD

12 meseci – 22.000 RSD

Koji su termini treninga?
Treniramo utorkom i četvrtkom od 19h, a subotom od 9h. Vikendom trčimo na Adi Ciganliji, a radnim danima na keju. Povremeno menjamo lokacije treninga, ali o tome trkače obavestimo na vreme i podsetimo još koji put za svaki slučaj. Počevši od 1. maja, prelazimo na “letnje radno vreme” kako bi se prilagodili visokim temperaturama. Termini i lokacije treninga do jeseni će biti:

  • utorak od 19h – kej, hotel Jugoslavija (Blue Bar)
  • četvrtak od 19h – kej, hotel Jugoslavija (Blue Bar)
  • subota od 9h – Ada Ciganlija, restoran Petica

Imamo i dva dodatna, jutarnja termina za treninge. Tu možeš “za domaći” da odradiš ono što ti je planirano za taj. Jutarnji treninzi se održavaju na keju od hotela Jugoslavija:

  • utorak od 8h
  • četvrtak od 8h

Kada mogu da počnem?
Upis novih članova zakazan je za utorak 3. mart 2020. ovo se odnosi na trkače koji kraću baš od nule. Ukoliko možeš da istrčiš 30 minuta bez pauze, možeš da nam se priključiš u bilo kom trenutku.

Kako izgleda trening?

Trening počinje zajedničkim zagrevanjem za sve grupe. Nakon toga svaka grupa nastavlja rad sa svojim trenerom. Sledi glavni deo treninga – trčanje. I trening se ravršava vežbama rastezanja. Na treninzima se rade i vežbe snage, tehnike, koordinacije, stabilizacije.

Da li treniramo i kad je hladno?
Da, treninzi se održavaju bez obzira na vremenske uslove. Česta briga trkača je da će se tokom zime razboleti zbog trčanja na otvorenom. Bez obzira na temperaturu, ako se posle treninga odmah presvučeš u nešto suvo i toplo – nema razloga za brigu.

Propuštam trening zbog obaveza. Šta da radim?
Na treninzima sem samog trčanja imamo i vežbe snage i vežbe tehnike, i još mnogo toga. To je deo razloga zašto je najbolje da treniraš u grupi. Ako propustiš neki trening, zadatak ti je da sam istrčiš ono što je bilo po planu za taj dan. Savet je da to zabeležiš nekom od brojnih aplikacija za trčanje za mobilne telefone i pošalješ svom treneru

Hoću da počnem da trčim, ali idem na godišnji odmor i slično.
Spakuj patike u kofer i radi domaći. Po povratku treneri uvek mogu da ti prilagode plan trčanja.

Biću najstariji/najmlađi…. Biću najdeblji…
Nećeš sigurno. Ovako šarena grupa ljudi kao što su naši članovi se ne sreće svakodnevno. Takve brige ostavi kod kuće i dođi na trening.

Imam iza sebe već neke polumaratone i trke. Da li imate neku brzu grupu za mene?
Imamo. Naša najbrža grupa je grupa takmičarskog karaktera za koju je jedan od preduslova rezultat na polumaratonu okvirno za žene ispod 1’40’’, a za muškarce ispod 1’30’’.

Šta mi od opreme treba za trening?
Patike, flašica vode, suva presvlaka. Na prvi trening ponesi patike koje imaš kod kuće. Nemoj da kupuješ ništa novo. Naši treneri uvek mogu da te posavetu oko izbora prave patike za tebe, mesta gde možeš besplatno da testiraš način na koji gaziš i još mnogo toga. Treneri u ovome imaju mnogo iskustva i tu su zbog tebe – iskoristi ih.

Kada i šta da jedem pre treninga?
Savet je da jedeš najkasnije 2 sata pre treninga, nešto lagano. Ako ne stigneš da jedeš na vreme, ono što uvek možeš da pojedeš i pred sam trening je jedna banana. Posle treninga jedi uobičajeno i ne zaboravi da uneseš dovoljno tečnosti.

Imam staru povredu. Šta da radim?
Najbitnije je da svom treneru na samom početku prijaviš bilo koju povredu koju imaš od ranije. To nam omogućava da posebno pratimo i po potrebni prilagođavamo trening . Jedan od naših partnera je i specijalistička ordinacija Fizio Tim u kojoj imamo besplatne preglede za sve trkače i 50% popusta na terapije.

Imam astmu. Šta da radim?
Da, pa šta? Astmu ima više članova našeg kluba. Upoznaćeš ih i lično. Možda je bolje reći da su je imali. Pumpicu spakuj u torbu za trening i kreni. Na treninzima posebnu pažnju obraćamo pravilnom disanju. Kako budeš napredovao u trčanju, tako će se i tvoja pluća razvijati. Treba vremena, ali rezultat će sigurno doći. Astma nije dovoljno dobar razlog da se ne trenira.

Imam dijabetes. Šta da radim?
Da, pa šta? Nisi ni prvi ni poslednji trkač u našem klubu koji ima dijabetes. Fizička aktivnost je veoma značajna za osobe sa dijabetesom, i iz tog razloga “slatkiši” kod nas treniraju besplatno.

TRČI SA NAMA!

3. marta 2020. godine startuje treći po redu 5K PROJECT i ovo je tvoja šansa da uđeš u svet trčanja sa nama. Za 6.999 RSD dobijaš tri treninga nedeljno tokom marta, aprila i maja, ukupno 39 vođenih treninga, majicu kluba, rad sa profesionalnim trenerima i još mnogo toga. Ako ti treba još informacija, pronaći ćeš ih ovde: 5K project

Prijava za 5K PROJECT

 

Verifikacija

facebook
instagram