FAQ

Cena zavisi od datuma uplate.

Super promo

5.990,00

za uplate do: 25.11.

Rana

6.999,00

za uplate do: 15.12.

Standard

8.000,00

za uplate od 16.12. i tokom prvih 10 dana programa

Primalac: SU Capital Crew, Bul. Mihaila Pupina 10d, 11070 Novi Beograd

Svrha: Članarina za (ime trkača)

Iznos: ______,00 RSD

Račun broj: 265-6530310000423-51

Šifra plaćanja: 189

Poziv na broj (opciono): datum rođenja u formatu dd-mm-yyyy

Svi treninzi Zimske trkačke grupe kreću iz kluba koji se nalazi na Novom Beogradu u YUBC.

Termini su:

  • utorak od 19h
  • četvrtak od 19h
  • subota od 9h

Da, ali u izmenjenom obliku. Vodimo računa o merama koje se savetuju, treniramo uvek napolju i do sada nismo imali probleme. Na trkače apelujemo da budu odgovorni i ukoliko sumnjaju da su zaraženi ili da su imali kontakt sa covid pozitivnom osobom ne dolaze na grupne treninge. Nastavićemo da poštujemo mere, po potrebi prilagodićemo trening, a u krajnjem slučaju – ako bude zabranjeno bilo kakvo okupljanje – prenosimo ceo program treninga i predavanja u online formu, kao što smo to već radili. U tom slučaju svi trčimo isto, ali svako za sebe – a trener nas prati putem aplikacija. U slučaju vanrednog stanja nema otkazivanja programa ili povraćaja novca.

Ne. Članarina ne podrazumeva samo grupne treninge. U klubu se sprovode vođeni programi priprema za određeni cilj, 10 ili 21km, i članarina podrazumeva ceo program, te ne može da se deli na manje komade.

Da, naravno. Prostorije kluba koristimo za presvlačenje i ostavljanje stvari tokom treninga. Kad završiš sa treningom tu te takođe čeka fen za kosu a i topli napitak. Napominjemo da klub ne snosi odgovornost za nestanak ličnih stvari članova (što nam se do sada nikada nije desilo), ali ni za zaboravljene i izgubljene stvari. Zaboravljene stvari sačuvamo par dana, ali ako se niko ne javi – bacamo.

RunOUT project počinje 14. septembra 2021. i tu mogu da nam se priključe svi starosti 14 do 60 godina, bez obzira kada su poslednji put potrčali. Ako već trčiš i želiš da napreduješ, nakon prvog treninga i testa rasporedićemo te u neku od naprednijih grupa. Ukoliko neki trening ili period nisi tu, prebacuješ se na opciju “domaćeg zadatka” što znači da taj trening trčiš sam, beležiš to nekom od aplikacija i šalješ svom treneru.

Sam trening može da se podeli na četiri dela:

zagrevanje + vežbe + trčanje + rastezanje

Treniraš u grupi sa ljudima slične fizičke spreme. Svaka grupa ima svog trenera koji je sa trkačima svaki termin. Trening počinje zajedničkim zagrevanjem. Nakon toga se rade vežbe koje mogu biti vežbe snage, tehnike, koordinacije, mobilnosti, stabilizacije. Posle vežbi prelazi se na trčanje koje je glavni deo treninga. U početku obavezno postoje pauze u trčanju. Pauza može da bude aktivna (šetamo) ili pasivna (stojimo u mestu). Posle trčanja prelazimo na rastezanje i time se završava trening.

Trening okvirno traje od 50 do 70 minuta.

Da, treninzi se održavaju bez obzira na vremenske uslove. Česta briga trkača je da će se tokom hladnijih dana razboleti zbog trčanja na otvorenom. Bez obzira na temperaturu, ako se posle treninga odmah presvučeš u nešto suvo – nema razloga za brigu.

Na treninzima sem samog trčanja imamo i vežbe snage i vežbe tehnike, i još mnogo toga. To je deo razloga zašto je najbolje da treniraš u grupi. Ako propustiš neki trening, zadatak ti je da sam istrčiš ono što je bilo po planu za taj dan. Savet je da to zabeležiš nekom od brojnih aplikacija za trčanje za mobilne telefone i pošalješ svom treneru.

U ovakvim slučajevimo nažalost ne vraćamo sredstva od članarine, broj mesta i troškovi programa su unapred planirani. Ukoliko uplatiš, a ne iskoristiš svoju članarinu uopšte, može da se prebaci na sledeći (prolećni ili jesenji) upis.

Spakuj patike u kofer, radi domaći i pošalji nam kul fotku. Po povratku treneri uvek mogu da ti prilagode plan trčanja.

Nećeš sigurno. Ovako šarena grupa ljudi kao što su naši članovi se ne sreće svakodnevno. Takve brige ostavi kod kuće i dođi na trening.

Imamo. Naša najbrža grupa je grupa takmičarskog karaktera za koju je jedan od preduslova rezultat na polumaratonu okvirno za žene ispod 1’40’’, a za muškarce ispod 1’30’’.

Patike, flašica vode, suva presvlaka. Na prvi trening ponesi patike koje imaš kod kuće. Nemoj da kupuješ ništa novo. Naši treneri uvek mogu da te posavetu oko izbora prave patike za tebe, mesta gde možeš besplatno da testiraš način na koji gaziš i još mnogo toga. Treneri u ovome imaju mnogo iskustva i tu su zbog tebe – iskoristi ih. Jedno od prvih predavanja koje te očekuje u klubu je upravo na temu sportske opreme.

Ukoliko se pojaviš na svih prvih 12 treninga (što je 4 nedelje treninga) i dođeš do zaključka da ti se ovo ne sviđa – dobićeš refundaciju 100% sredstava. Svako ko izgura prvih mesec dana, ispuni taj prvi mini cilj, počne da oseća kako mu se kvalitet života podiže na bolje i zasigurno na kraju ostaje da trenira sa nama.